Bijna! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ellemiek Verschuur - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Ellemiek Verschuur - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Ellemiek

Blijf op de hoogte en volg Ellemiek

02 September 2014 | Nederland, Veenendaal

Lieve allemaal!

Nog maar een paar dagen en dan zitten we in het vliegtuig! Zaterdag hebben we ons afscheidsfeestje gehouden, het was heel gezellig en we zijn goed verwend! Bedankt allemaal!
Ik ben vandaag maar eens bezig geweest met mijn tas inpakken, ik vond het zo moeilijk om te bedenken wat ik voor een jaar mee moet nemen dat ik het zo lang mogelijk uit heb gesteld! Gelukkig kan je in Nieuw-Zeeland en Australië ook bijna alles kopen!
Het volgende verslag zal waarschijnlijk vanuit Nieuw-Zeeland zijn! We houden jullie op de hoogte!

Liefs

  • 02 September 2014 - 21:43

    Marieke:

    Hee El!
    Ik hoorde van Michiel dat jullie gaan, wat ontzettend leuk!
    Er bestaat natuurlijk geen twijfel dat jullie een geweldige tijd tegemoet gaan en ik ben benieuwd hoe goed jullie deze blog bij gaan houden als jullie lekker op weg zijn. Ik ga hem zeker in de gaten houden!
    Veel plezier en liefs!
    Marieke

  • 04 September 2014 - 11:29

    Marissa:

    Hoi Ellemieke,

    Ik heb je zo lang niet gezien en niet kunnen spreken en als ik terug kom op werk ben jij al weg:(.
    Daarom wens ik jou en je vriend een hele fijne reis! Ik ga zeker je blog volgen en ben benieuwd wat je allemaal gaat beleven.

    Liefs Marissa

  • 04 September 2014 - 22:57

    Marjo:

    Lieve Ellemiek en Maurits, een goede reis. Lekker genieten een heel jaar lang :)
    Ben heel benieuwd naar jullie reis verslagen.
    Goede reis liefs Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellemiek

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 3452

Voorgaande reizen:

05 September 2014 - 05 September 2015

avontuur

Landen bezocht: